Незалежна креативна агенція
Ru
Eng
\
ОСЬ ПРО ЩО МОЯ ВИШИВАНКА. ETNODIM
Стратегія, рекламна кампанія до Дня вишиванки
ETNODIM — бренд, який створює український етноодяг з 2001 року. Їхні вишиванки — поєднання сучасного дизайну зі стародавніми елементами. ETNODIM завжди любив експериментувати. Єдине, чого бракувало бренду, — це фокусу в комунікації, розуміння, для кого та заради чого вони роблять свої вишиванки.

Замість «стати найкращим брендом вишиванок в Україні» ми запропонували бренду більш амбітну мету — «стати улюбленим брендом українців у всьому світі». І задались питанням: що ж означає для сучасного українця одягати вишиванку на День вишиванки чи в будь-який інший день? Про що це для нас? Що ми таким чином говоримо про себе світові?


ETNODIM
CEO — Андрій Черуха
Creative director — Іван Корнійчук
Art direction — Артур Осіпов
Copywriter/art manager — Манана Глонті


DRAMA QUEEN
Creative Director & Copywriter — Аня Гончарова
Service Director — Анастасія Гаврилюк
Copywriter — Лєра Семенець
Designer — Марина Костанда

tvlab
Director — Олександр Стеколенко
DOP — Лєна Чеховська
Executive producer — Саша Хмиров
Producer — Ліза Бондаренко
Head of Post Production — Макс Задорожний
Post Production Producer — Cаша Трощило
Edit — Катя Синявська
Art direction — Андрій Горлов, Саша Трощило
Music — Cepasa




ЧОМУ МИ ОДЯГАЄМО ВИШИВАНКУ?
ВИШИВАНКА ДЛЯ СУЧАСНОГО УКРАЇНЦЯ — НЕ ПРО ХУДОБУ І ВРОЖАЙ, А ПРО ВСЕ, ЩО ДЛЯ НЬОГО ОЗНАЧАЄ «БУТИ УКРАЇНЦЕМ»


Сьогодні вишиванка символізує для нас все те, що робить нас українцями, все, що зворушує, надихає, викликає ностальгію, сміх, а інколи й обурення. Це і грізний портрет Шевченка в шкільному класі, і перший поцілунок у таборі «Артек», і пісня Івасюка на українському радіо, і недолуге новорічне привітання Леоніда Кучми, і Майдан, і «Територія А».


Що таке «українськість»?
МОНОПОЛІЯ НА «УКРАЇНСЬКІСТЬ»


Колись давно українці надавали кожному символу вишиванки своє значення. Ромб із крапкою посередині символізував засіяне поле, а фігурка коника відповідала за здорову худобу та добробут. Та коли сьогодні українка вдягає вишиванку та робить селфі, для неї це — про все те, що вона вкладає в поняття «українськість».




До Дня вишиванки ми створили рекламний фільм про все, що сьогодні означає вишиванка для українки.


Перед релізом ми розпалювали інтригу тизерами:


А потім нагадували перейти до відео в сторіз:




У рамках кампанії ETNODIM виготовив капсульну колекцію з новими символами вишиванки. Бренд дозволив собі вийти за межі звичного та розмістив серед традиційних мотивів мапу Криму, київський каштан, значки Tinder та Instagram (якщо раніше молоді дівчата задля того, щоб знайти пару, вишивали на сорочках пару солов'їв, то зараз їм на допомогу прийшли соцмережі).


БРЕНД-ФІЛЬМ


КАПСУЛЬНА КОЛЕКЦІЯ

Зв'язок земного з небесним
Знак добрих новин
В пошуках пари
ЗРОБИЛИ:
Зв'язок земного з небесним
Ми доповнили кампанію маскою-ворожінням для Instagram, де користувачі можуть отримати відповідь на питання «Про що моя вишиванка» у вигляді знайомих цитат та нових вишитих символів.


МАСКА-ВОРОЖІННЯ
Схожі цитати розмістились на бірках вишиванок.


БІРКИ ТА МЕРЧ
Нові символи вишиванки також перебрались на стильний мерч.


Хустка «Vognyk» за мотивами лого Tinder
Чохол для смартфону «Varenyk»
Сумка «Zvistka» за мотивами Instagram-сповіщень
ОСЬ ПРО ЩО МОЯ ВИШИВАНКА. ETNODIM
Стратегія, рекламна кампанія до Дня вишиванки
ETNODIM — бренд, який створює український етноодяг з 2001 року. Їхні вишиванки — поєднання сучасного дизайну зі стародавніми елементами. ETNODIM завжди любив експериментувати. Єдине, чого бракувало бренду, — це фокусу в комунікації, розуміння, для кого та заради чого вони роблять свої вишиванки.

Замість «стати найкращим брендом вишиванок в Україні» ми запропонували бренду більш амбітну мету — «стати улюбленим брендом українців у всьому світі». І задались питанням: що ж означає для сучасного українця одягати вишиванку на День вишиванки чи в будь-який інший день? Про що це для нас? Що ми таким чином говоримо про себе світові?


ETNODIM
CEO — Андрій Черуха
Creative director — Іван Корнійчук
Art direction — Артур Осіпов
Copywriter/art manager — Манана Глонті


DRAMA QUEEN
Creative Director & Copywriter — Аня Гончарова
Service Director — Анастасія Гаврилюк
Copywriter — Лєра Семенець
Designer — Марина Костанда

tvlab
Director — Олександр Стеколенко
DOP — Лєна Чеховська
Executive producer — Саша Хмиров
Producer — Ліза Бондаренко
Head of Post Production — Макс Задорожний
Post Production Producer — Cаша Трощило
Edit — Катя Синявська
Art direction — Андрій Горлов, Саша Трощило
Music — Cepasa




ЧОМУ МИ ОДЯГАЄМО ВИШИВАНКУ?
ВИШИВАНКА ДЛЯ СУЧАСНОГО УКРАЇНЦЯ — НЕ ПРО ХУДОБУ І ВРОЖАЙ, А ПРО ВСЕ, ЩО ДЛЯ НЬОГО ОЗНАЧАЄ «БУТИ УКРАЇНЦЕМ»


Сьогодні вишиванка символізує для нас все те, що робить нас українцями, все, що зворушує, надихає, викликає ностальгію, сміх, а інколи й обурення. Це і грізний портрет Шевченка в шкільному класі, і перший поцілунок у таборі «Артек», і пісня Івасюка на українському радіо, і недолуге новорічне привітання Леоніда Кучми, і Майдан, і «Територія А».


Що таке «українськість»?
МОНОПОЛІЯ НА «УКРАЇНСЬКІСТЬ»


Колись давно українці надавали кожному символу вишиванки своє значення. Ромб із крапкою посередині символізував засіяне поле, а фігурка коника відповідала за здорову худобу та добробут. Та коли сьогодні українка вдягає вишиванку та робить селфі, для неї це — про все те, що вона вкладає в поняття «українськість».




До Дня вишиванки ми створили рекламний фільм про все, що сьогодні означає вишиванка для українки.


Перед релізом ми розпалювали інтригу тизерами:


А потім нагадували перейти до відео в сторіз:




У рамках кампанії ETNODIM виготовив капсульну колекцію з новими символами вишиванки. Бренд дозволив собі вийти за межі звичного та розмістив серед традиційних мотивів мапу Криму, київський каштан, значки Tinder та Instagram (якщо раніше молоді дівчата задля того, щоб знайти пару, вишивали на сорочках пару солов'їв, то зараз їм на допомогу прийшли соцмережі).


БРЕНД-ФІЛЬМ


КАПСУЛЬНА КОЛЕКЦІЯ

Зв'язок земного з небесним
Знак добрих новин
В пошуках пари
ЗРОБИЛИ:
Зв'язок земного з небесним
KACHOROVSKA
LABA
Жінка, помножена на два




Розумних люблять
Ми доповнили кампанію маскою-ворожінням для Instagram, де користувачі можуть отримати відповідь на питання «Про що моя вишиванка» у вигляді знайомих цитат та нових вишитих символів.


МАСКА-ВОРОЖІННЯ
Схожі цитати розмістились на бірках вишиванок.


БІРКИ ТА МЕРЧ
Нові символи вишиванки також перебрались на стильний мерч.


Хустка «Vognyk» за мотивами лого Tinder
Чохол для смартфону «Varenyk»
Сумка «Zvistka» за мотивами Instagram-сповіщень
Хустка «Vognyk» за мотивами лого Tinder
© Drama Queen, 2020.
Реклама неймовірна, як мій вихідний. (с) Сізиф