Записатись

Креативний
копірайтинг

Творча майстерня Ані Гончарової для креаторів, які хочуть створювати потужні ідеї, історії та сенси для брендів

Для кого курс

НОВАЧКИ В КРЕАТИВІ

Потужний старт в професії. Можливість потрапити в команду Drama Queen або іншу креативну команду

ДЖУНИ: В АГЕНЦІЇ, НА ФРІЛАНСІ, В КОМПАНІЇ

Всі інструменти для набуття результативності та виходу на новий рівень

РАЙТЕРИ, КОПІРАЙТЕРИ, КОНТЕНТ-МЕЙКЕРИ, СММ-НИКИ

Глибше розуміння бренду та асортимент нових креативних технік та прийомів

МІДЛИ-КРЕАТИВНИКИ

Розширення діапазону та доза натхнення

НА КУРСІ ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ

Що таке бренд та навіщо йому креатив.
Звідки беруться ідеї, як їх генерувати, оцінювати та розвивати.
Як знайти свій голос та швидко рости.
Правила індустрії та як їх правильно порушувати.
Купа практики, безжальний фідбек, щира підтримка.
“Якби я могла повернутись на 15 років назад і пояснити юній Ані, як робити хорошу рекламу, я б пояснила саме так, як в цьому курсі”

Аня Гончарова

Креативна директорка
співзасновниця Drama Queen

15 років створює рекламу яку цитують

Авторка найкращих бренд маніфестів на ринку. Була провідною копірайтеркою сітьових та незалежних агенцій. Після роботи в Banda Agency, кілька років працювала як “людина-рекламна агенція”, самостійно розробляючи бренд стратегії та рекламні кампанії. В 2020 році разом з двома партнерами заснувала агенцію Drama Queen.
Отримала близько 30 нагород на українських та міжнародних фестивалях креативності. Викладала креативний копірайтинг та авторський курс зі створення рекламних роликів в школі SKVOT та в КАМА, Bazilik. Відома роботами для ETNODIM, CHER17, Roshen, Eva, Kasta, Bilo, Skvot та багатьох інших.

Клієнти

РОБОТИ АНІ ТА DRAMA QUEEN

Програма

Безкоштовний вебінар
перейти

26 грудня, 19:00

01 Інсайти в рекламі

9 січня

  • Чому інсайти це головне
  • Інсайти та лжеінсайти для брендів
  • Як шукати, відрізняти та накопичувати
  • Як з інсайтів народжуються ідеї
  • Як застосовувати у різних каналах комунікації
02 Бренди та рекламні кампанії

14 січня

  • Як влаштована креативна індустрія
  • Що таке бренд та брендинг
  • Де закінчується стратегія і починається креатив
  • Ключове повідомлення та інші поняття
  • Креативний бриф і що робити якщо його немає
03 Креативні техніки - вступ

16 січня

  • Побудова креативного процесу
  • Класичні та “модні” креативні техніки
  • Застосування алгоритмів в різних каналах комунікації
  • Режим гри: як вийти з творчого ступору
  • Головні помилки копірайтерів та як їх уникати
04 Рекламний сторітелінг

21 січня

  • Які історії розповідають бренди
  • З чого складається хороша історія
  • Бренд, ролик, текст як історія
  • Де шукати тональність бренду
  • Лайфхаки рекламного сторітелінгу
05 Рекламні тексти

23 січня

  • Чому тексти – це не про слова
  • Креативні техніки в коротких текстах
  • Складаємо сценарій рекламного ролика
  • Експлейнери — база рекламного сторітелінгу
  • Секрети лендінгів та презентацій
06 Рекламна статика та нестандарт

28 січня

  • Як придумати key visual, принт, постер
  • Креатив у зовнішній рекламі та інсторі
  • Нестандартний креатив та рекламні активації
  • Креативні техніки в статиці
07 Слогани та копілайни

30 січня

  • Коротка форма копірайтів
  • Які бувають слогани та копілайни
  • Техніки генерування слоганів
  • Секретики панч лайнів
  • Короткі копі в різних каналах комунікації
08 Q&A

4 лютого

Відповіді на запитання чи спонтанне додаткове заняття

09 Неймінг

6 лютого

  • Мода на назви та як за нею стежити
  • Правила неймінгу та як їх порушувати
  • Робота з брифом на неймінг
  • Класичні техніки неймінгу
  • Мої техніки та секретики
10 Q&A

11 лютого

Відповіді на запитання чи спонтанне додаткове заняття

ВІдгуки студентів

Лєра Семенець
senior copywriter в Drama Queen
Колись я купляла цей курс для «загального розвитку». А після нього змінила професію :) Це дуже щедрий, конденсований курс. Без псевдонатхненних, очевидних блабла. Натомість з чіткими інструкціями, як створити той чи інший рекламний продукт. Я раніше такого не зустрічала, мій скепсис щодо курсів швиденько змінився захватом.Тут навіть домашка цікава. І це не перебільшення. Якось я зловила себе на думці, що мені цікавіше робити домашку, ніж свою тодішню роботу.
Анастасія Невечеря
копірайтер на фрілансі
В замітки та шпаргалки з лекцій по креативному копірайтингу я підглядаю досі, хоча слухала перший свій курс декілька років тому❤️ Аня вчить дивитись на свою роботу і як креатор і як звичайний глядач, дає класні домашки і дуже ретельно їх перевіряє.

Кожна техніка з власного досвіду, навіть лекція з неймінгу складена з практичних порад, а не з алеї слави неймінгових надбань. Ну і слайди хочеться фоткати просто так, бо вони смішні.
Діма Ліховий
Creative Technology Lead в ISD
Як би коротко описати чому я вже 4 роки мало не кожному зустрічному копіку рекомендую Анін курс по креативному копірайту? Аня — рідкісний майстер, що тонко й чуттєво розуміє слово і інсайти. Всі ми, хто прийшов на курс, були закохані у її маніфести як продукт. Та от тобі людина реально показує як зробити таку круть, розкладає по суті схему, веде за ручку у пошуках інсайтів, здає секрети як це використати і ще й робить це весело, з фідбеком, залученням, увагою. Викладач, що вчить на своєму досвіді.

Придбати курс

BASIC

Живі онлайн лекції
Q&A сесії з Аньою
Доступ до додаткових матеріалів
Ком’юніті чат з одногрупниками
Придбати курс за $250

PRO

Живі онлайн лекції
Q&A сесії з Аньою
Доступ до додаткових матеріалів
Ком’юніті чат з одногрупниками
Практичні завдання з індивідуальним фідбеком
Придбати курс за $450
* Кількість місць обмежена

Часті запитання

Як буде проходити курс?

— Курс має фіксований графік, і складається з живих онлайн-лекцій, Q&A-сесій та, якщо обрати супер-курс, домашніх завдань. Графік курсу ви отримаєте на пошту за тиждень до старту.

Що буде після оплати курсу та чи можна повернути гроші?

— Курс можна придбати онлайн, за повною вартістю або в розстрочку. Після оплати курсу вам на пошту прийде підтвердження. У вас є можливість повернути гроші за 14 (чотирнадцять) днів до старту курсу.

Чи можна придбати індивідуальну консультацію з Анею?

— Так, ви можете написати на нашу пошту dramgurtok@dramaqueen.com.ua, і ми розкажемо про умови, виходячи з вашої індивідуальної ситуації

Як отримати стипендію на наступний курс «Рекламні ролики»

— стипендіями на наступний курс «Рекламні ролики» будуть нагороджені студенти, які займуть перші місця в рейтингу за результатами виконання практичних домашніх завдань

У мене є питання, відповіді на яке я не знайшов.

— Напишіть нам на пошту dramgurtok@dramaqueen.com.ua, ми відповімо.